פוטין נוקם: הרוגים בהפצצות בכל אוקראינה ובבירתה קייב

אבי יעקב No Comments on פוטין נוקם: הרוגים בהפצצות בכל אוקראינה ובבירתה קייב

אחרי שהמלחמה התמקדה כבר חודשים ארוכים באזורים האסטרטגיים לנשיא רוסיה פוטין כעת הוא שוב מחזיר את הלחץ אל המדינה כולה | עשרות הפצצות לשלל אזורים בבירה ובשלל מקומות ברחבי המדינה | צפו בגשר שהופצץ בקייב

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי תקופה ארוכה של שקט יחסי בבירת אוקראינה, תפנית במהלך החג: עשרות הרוגים ופצועים במתקפת טילים על קייב. כל זאת, יומיים לאחר פיצוץ הגשר המחבר בין חצי האי לרוסיה שפגע פגיעה משמעותית בכוח הצבאי הרוסי ובאופן אישי בפוטין.

על פי דיווחים בתקשורת האוקראינית, הפצצות רוסיות נוספות בוצעו בכל רחבי המדינה ונשמעו גם במחוזות ז׳יטומיר, חמלצניקי, לבוב, דנייפרו, טרנופול ודנייפרופטרובסק. התושבים דיווחו על הפסקות חשמל נרחבות בכל רחבי אוקראינה. המטרו של קייב הפסיק את פעילותו וחזר לשמש כמקלט. במקביל להפצצות המאסיביות של רוסיה, צפוי פוטין לכנס את מועצת הביטחון הרוסית.

ההערכה היא שהמועצה תעסוק בצעדי תגובה למתקפה בגשר קרץ' בחצי האי קרים, וגם עשויים לדון בה בפיטורים ומינויים בצמרת הביטחונית ברוסיה. כזכור, האשים פוטין את אוקראינה באחריות לפיצוץ הגשר ואמר שזו מתקפת טרור: "אין כל ספק, זוהי פעולת טרור שנועדה להרוס תשתית אזרחית חשובה ביותר. זה תוכנן, בוצע והוזמן על ידי הכוחות המיוחדים של אוקראינה".

ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד מסר: "אני מגנה בתוקף את התקיפה הרוסית על אוכלוסייה אזרחית בקייב ובערים נוספות באוקראינה. אני שולח תנחומים כנים למשפחות ההרוגים ולעם האוקראיני".

יו״ר מרצ, זהבה גלאון קוראת לעזור לאוקראינה עם כיפות ברזל. לדבריה: ״פוטין יורה טילים על קייב ולבוב. הרחובות בוערים. הנשיא ביידן כבר אמר מפורשות: מתבצע שם רצח עם. בתחילת המלחמה, ביקשה אוקראינה מהאמריקאים להצטייד בכיפת ברזל. בישראל התנגדו. הגיע הזמן להסיר את ההתנגדות הזאת. זה הדבר המוסרי לעשות כשאזרחים מטווחים בטילים איראניים בגלל טירוף אישי של עריץ צמא-דם.״

 

 

 

 



0 תגובות